margotx3x.reismee.nl

Aankomst Frankrijk

Mijn 1e dag Frankrijk.. 28 april 2014.


Na een prima vlucht kwam ik aan op het vliegveld van Bergerac, voor zoverre je het een vliegveld kunt noemen. Een klein hok waar je je bagage kon halen, maar waar was nu de bagageband? Bagageband? die kennen ze niet, slechts een ijzer stel van nog geen 10 meter lang waar mannetjes de koffers opgooien, meteen een file van koffers en als je je koffer er niet op tijd af pakte lag die op de grond, wauw. Gelukkig lag mijn koffer als 4e in de file en had ik hem vrij snel te pakken. Intussen had ik de moeder al zien staan en ging ik daar fijn mee naar huis.


Na ongeveer 45 minuutjes in de auto kwamen we aan bij het hotel, wat ziet het er leuk uit! Alles nog in ontwikkeling maar het is al een heel eind klaar. Daar aangekomen mocht ik meteen kennismaken met de ouders van de moeder en zag ik de vader, heel lieve en gezellige mensen, een warm welkom. Vervolgens een rondleiding, het ziet er allemaal erg leuk uit en ik heb een fijne slaapkamer/badkamer gekregen. Ook kwam het zoontje(3) vrij snel daarna uit school, die probeerde op alle mogelijke manieren toch te kijken wie daar nou op het terras zat, jawel, grote zus Margot. Na een korte kennismaking hebben we genoten van en lekker kopje thee en een chocolade taartje, mjam! Daarna mocht ik meteen meekomen naar zijn slaapkamertje en had ik hem verteld dat ik cadeautjes had meegenomen, direct enthousiast. Iedereen moest het weten voordat hij het had open gemaakt. We gingen meteen aan de slag met een leuk spelletje memory, dit kon je doen met de kaartjes uit mijn cadeau, maar hij had er zelf nog veel meer. "la meme" werd er continu gezegd, hetzelfde, want je moet inderdaad hetzelfde kaartje zoeken. Ook de baby werd wakker en kwam er gezellig bij kijken.


Na alle nieuwe indrukken gingen we dan eindelijk lekker eten, Paella, gemaakt door de vader (kok), heerlijk! 's Avonds hebben we nog wat bij gekletst en daarna ben ik lekker in mijn bedje verdwenen, een goede nachtrust doet wonderen.


Mijn 2e dag Frankrijk.. 29 april 2014.


Vandaag gaan we alles samen doen, eens kijken hoe het leven met twee kindjes eraan toe gaat. Gezellig de baby in bad, die al knap op zijn ruggetje kan liggen en daarna mocht ik het fruitje geven, nu lekker weer zijn bedje in en straks weer fijn samen spelen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!